مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:552022-01-10اقتصادي

شناسایی 84 ساختمان ناایمن در منطقه 17 پایتخت


شهردار منطقه 17 با بیان اینکه 84 ساختمان ناایمن در این منطقه شناسایی شده است، گفت: باید جلو افزایش ساختمان های ناایمن و بافت فرسوده را در این منطقه بگیریم.

- ، گفت: طبق بررسی ها و اقدامات کارشناسی انجام شده، در محدوده منطقه 17 که 216 هکتار بافت فرسوده دارد 84 ساختمان نا ایمن در 14 محله این منطقه شناسایی و اخطارهای لازم در این زمینه صادر و ابلاغ شده است.

وی افزود: موضوع ایمنی ساختمان ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، به همین منظور با دو محور به سمت کاهش ساختمان های نا ایمن باید رفت.

نخست اینکه با نظارت دقیق در زمان ساخت و ساز بناهای جدید اجازه ندهیم بنای نا ایمن دیگر ایجاد شود و دوم اینکه به تدریج به سمت کاهش بناهای ناایمن موجود با اقدامات ایمن سازی برویم.

شهردار منطقه 17 با تاکید بر اینکه برای داشتن شهر ایمن مدیریت شهری باید با شهروندان تعامل داشته باشد، اظهار داشت: مدیریت شهری باید این تعامل را داشته باشد تا از طریق ارتباط مناسب با شهروندان، بسیاری از ساختمان های نا ایمن را برطرف کنیم.

شنگی عنوان کرد: جا دارد مدیریت جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با همکاری سازمان آتش نشانی این تعامل را با ظرفیت مساجد و سراهای محله به وجود آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 84 ساختمان ناایمن در منطقه 17 پایتخت

شناسایی 84 ساختمان ناایمن در منطقه 17 پایتخت